Tuesday 31 December 2013

2013

Bye by sis Hidd

Betul2 meninggalkn kesan kat aku
Kata2nya benar dan mendalam

2013
Kali ini benar2 buat aku jatuh
Kecewa
Sedih
Aku bknla diriku

Namun
Aku kembali kuat
Aku tabah utk teruskan
Aku biarkan sgala yg tjadi menjadi
1 pgajaran
1 peringatan buat aku
Supaya aku
X lagi ditindas
X lagi dijatuhkan

2013
Tahun yg benar2 menguji segalanya
Wlaupon aku redha tp bohong la kalu kata aku xsedih
Sis fynn slalu nasihat
Maafkanlah org dgn ikhlas
Mana tahu Allah akn beri sdikit nikmat buat kita

Kadang2 aku fikir
Aku bukan nabi yg senang nk maafkan org
Tp aku masih insan milik Allah dan Allah suka sifat maaf dan memaafi
Wlaupon begitu masih lg org pijak aku ats sifat ku ini
Bersabarlah wahai hati
Mana tahu ada sedikit nikmat dariMU utk ku..

Btw
Azam aku masih sama seperti tahun2 yg lalu
Xpenah aku berhenti meminta
Xpenah aku berhenti mgharap
KpdMU
Rezeki itu milik MU
Dapat sedikit alhamdulillah...

Selamat Tahun Baru 2014 😀






Sent from my iPhone

No comments: