Thursday 3 April 2014

Rumah Comel (Part 3) - Edited

Holla!
Gedix kan.. haha
Haa korg igt lg x entry aku yg Hectic Mon-Ster-Day 
Kan aku de bgtau yg hri mggu aku xckup rest 
Haa... Ni yg aku nak story nii
Crita dia.. Crita dia.. Crita dia.. (dok ulang2 tampo kang bru tau)
Gini....

Alkisah,
Sabtu lepas kontraktor umah sruh kami laki bini survey tiles
(aku letew yg gedix nk tukaq tiles dapoq)
Dia sruh kami pi kedai tiles yg kat kajang tu
Chye Hing namanya

Tempat hampeh sgguh sbb susah nak parking tp nasib kami baik, kami smpai tu ada kreta nk kuaq
Msok ja kedai kami laki bini dua2 ternganga
Mak aihhhh
nak pilih lagu mana oiii
banyaknya tiles juling kot mata aku
Harga boleh la tahan













Dekat 3jam kami kat situ still xdapat nk buat pilihan zzZZzz
Last2 kami kuar dr kedai pi kedai makan
Lapariah dok pilih tiles

Settle melantak tetiba.............
Lakiku ' jom pi cr lampu dulu la'
aku orait jelaaaaa
Laki aku kata membe dia ckp House Lighting lampu murah2
bukak la aku GPS kononnya
skali GPS bwk kami tah kemana2 tah
sesat pulak oiii
laki aku dok membebel pe tah
aku kat sbelah dh tersengguk2 dh ngant0k oii pas menketedarah td
Skali laki aku bukak..................
Pakcik Google daaaaaa

  
Dah sampai!!
Tkojut aku.. tkebil2 je mata aku ni haa
Wow.... banyaknya lampuuu
Tu dari luar je bru blom msok lg
Dah msok haa hambek ko!
Skt kepala blik sbb kena pilih lg
Arghhh TENSION!!!!!!!!!   T_T

 Dari cerah smp ke gelap kami laki bini dok pilih. Org punyala ramaiii

Inilah hasilnya... Tu pon ada lagi yg xbeli sebab xtau dah nk pilih+penat

Balik tapau je Mcd
Tu pon xlalu nk makan sbb penat
Lepak2 kat hall leh plak kami bdua TERLENA
hadoiiiii hahahaha

TO BE CONTINUE...........................



Sebenarnya malas nak sambung story nii
tapi disebabkan dah ramai sgt yg request (ecececeh) yelaa
iolss story lerrr yerr...
Minggu ni punya penat pon xabes lg ni haaa
adehhhhh 

Hat ni story utk hari ahad
Ce layan gambo yee


kami laki bini ke Living Depot 
Nak cari Dapor Nak cari Dapor

Saleperson dok promot le kat kami laki bini
1st Rinnai, hasil penerangan lakiku xberkenan sbb cara2 nk bersihkan mcm myusahkan dia
2nd Brand apatah blablabla saler tu dok potpet, lakiku buat muka mcm nak xnak je layan haha
3rd Rubine agak menarik perhatian lakiku, harga pon ok tp aku plak mcm xberkenan sbb entah
lalalaalla
Last skali brand Fotile.
Aku dan lakiku agak berkenan sbb cara sucktion, pembersihan dan bunyi xkuat kot tapi dr segi harga perghhh!!!! basah ketiak oiii
Setelah perbincangan, pergaduhan, tumbuk menumbuk dan blablablaa
kami lakibini pilih....................................

Taraaa.... berpeluh ketiak laki aku nk bayor.. hahaha
Mak suke!!!

Dapat ni as free gift... huhu
Ingat dapat oven ke mikrowave ke 
hampehhhh

Pastu beli benda ni utk sinki tapi salah beli lerr... Esoknya trus pi tukaq blik.. huhu
tp rega yg sama xd0p kne tmbah pulokk
hehehehe
 
 
Lastly hat ni pict stakat mggu lepas.. 
Progress rumah comel kami..
Minggu ni punya story akan di lumsumkan...
 
 


No comments: