Wednesday 10 December 2014

AADC 2014

  

Movie paling letop oii waktu study!!
Bila ingat balik waktu jd freshie dolu2 tros teringat bila senior2 sruh kami2 hat freshie ni buat persembahan malam penutup..
 Kami semua ada 3group, aku group no2.. Bincang punya bicang last2 group aku pakat nak nyanyikan lagu ni..
Aku setuju je tapi tup2 dorg lak pakat dok sruh aku yg nyanyi dorg backup je
Hampeh xhampeh la dorg ni!!
Aku pon dgn sukahati & berbesar hati menerima.. Tapiiii kalu banjir kilat ka tornado ka jgn dok salahkan aku....
Aku pon dok praktis lbagai nk rak hafal lagu ni (tgk beratus kali, hafal je lagu ni tpi kot2 drh gemuruh lupa truih)
Malam kejadian tu time tu laa perut ni nk terkucil laa nk memulas laa apa bagai
Adehhhhhhh
Abis je group 1 buat psembahan group kami pon naik pentas... Time tu mcm nk luruh je jantung hoii
Argghh aku mls nk layan takot aku ni so aku mula je nyanyi 
Lalala lalalala lalalaala lalalaa 
Yes!!! Abis pon..
Dpat tepukan bak ang....
Sedap ke? Telinga dorg truk dh kot..
Aku dgn suara rock(batok) 
Selsema lg tu pon sedap keeeee
Last kali group kami menang 
Yeayyyy!!!!
Horeyyy!!


No comments: