Thursday 18 July 2013

Memahami rasa itu kerana aku jua wanita...

Aku fahami rasa sakitmu itu..
Aku cuma harap agar dirimu menjadi insan yang tabah dan sabar..
Soal anak mmg sangat2 bukan dari manusia.. Allah yg tentukan..
Payung Emas?? payung itu tak kan dapat kalau kita xikhlas pon.. 
Actly Payung Emas tu xpenting sama skali dalam soal ini...

SOALNYA!!!

Mana pergi janji2 yg telah dilafazkan sewaktu "AKAD" dahulu????
Lupa?? Xingat?? 
Hmmmmm.... 
Sebenarnya Bila hati dah suka, dah berubah arah kpd orang lain maka inilah jadinya...
Cuma nasihat yg boleh ku beri hanyalah "bersabarlah"
Saat kebenaran akan tiba.. Ingatlah yg dirimu masih mempunyai keluarga...
Jaga dirimu dan aku benar2 memahami perasaan mu itu kerana Aku jua wanita..... 
Assalamualaikum.........


Petikan kata2
Tak usah bicara tentang payung emas
Kerana
Aku belum layak iktiraf diri sesuci khadijah atau fatimah

Tak usah bicara tentang zuriat
Kerana
Aku bukan Allah…mudah menyebut kun fa ya kun…  
Tak usah bicara tentang setia Kerana Aku
pasti kau tahu aku bukan perempuan jalanan 
Tak usah bicara tentang tanggungjwb Kerana Aku
tahu kau lebih arif tentang itu 
Tak usah bicara tentang kesempurnaan Kerana Aku
terima kekurangan kau kerana Allah 
Tak usah bicara tentang dia Kerana Aku diasingkan darimu kerana dia 
Sucinya aku, kau miliki ketika di Makkah Hebatnya dia, kau sembunyikan ketika di Thailand.. 
Berhenti beralasan ini semua jodoh ketentuan Allah… Kerana satu dunia tahu Hanya itu lah jawapan mudah utk lepaskan kekhilafan yg disengajakan… 
 
Copy from Wanista

No comments: