Tuesday 15 October 2013

Happy Eidul Adha wif lurve from Putrajaya

Hari ni mak masak macam2 uolss
Ada dadih laa
Mee kari
Laksa
Hubs pon rambang mata la nak makan(hehe)
Last2 hubs makan semua siap nak balik tu tapau lagi laksa dgn mee kari
sumer hubs bedal..
sampai rumah mula la dia terdampar kekenyangan dah macam ulaq sawa jaa



Petang tu aku rasa lapar sebab aku xmakan sangat wktu kat umah mak td, so.....
aku kluarkanlah kepala ikan merah
Nak masak kari kepala ikan
Pastu nmpak telur masin hmmmmm yums2...
Ku rebus telur masin, masak kari kepala dan goreng papadom!

Me : Abang....
Abg : ye..
Me : Nak makan x??
Abg : xnak la. dh kenyang!
Me : sure?? ayg masak kari kepala ikan ni....
Abg : Sure!!!
Me : okkkkkk

Keletang keletung berperang kat dapur
siapla juadah aku...
ready utk makan tetiba....................

Abg :Uisshhhhhh sedapnyaaaa kepala ikan!
nak nasi jugaklaaa!!
Aku : ??

 My fish curry :)



You can't lose what you never had
you can't keep what's not yours
And you can't hold on to something that doesn't want to stay


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: