Friday 11 October 2013

Welcome baby gurl

Stop sumer entry lain
Nak story pasal bff aku yg baru je beranak semalam
Entry ni Khas untuk ko shu @ kak long

Tapi sory laa sbb lambat sikit hapdet
Aku bz sikit hari ni.. banyak pul0k kreja nak buat walhal aku xcuti pon Raya Haji nii (sob.. sob..)
Iolsss raya kat Putra je thun ni sbb my turn.. hahahaha
Lagipon esok nak neng0k ko n ke Moto Gp
lalalalalala

Dah2 sambung entry pasal kawan aku ni haaaa....
Actly dia dh lepas pon due date nya (sehari je pon)
Mana tak nya... Kejenya asik makan jee so baby pon xmau kuar... (aku pon nak kalau gitu)
Seminggu lepas dia dah masuk ward katanya dah sakit n bukak 1cm (teeeeeeeeeeetttttt)
Last2, balik gitu je sbb baby xmau kuar.. hahahahaha
Pastu semalam dia dok whatsapp kat group katanya dah sakit sesgt nk teberanak
trus masok ward (sempat berwhatsapp kt group lg ko dah bukak bape cm bagai)
Adehhh

Dalam pkul 2ptg gitu dia anta whatsapp kata dh beranak....
Alhamdulillah........
baby gurl yg bam bam sgt! (macam aku)

 Korang nmpak berapa berat baby ni..... hehehehe

Bam bam kan.....
Sayang, mama put dh xsabar nk jumpa awak es0k...
nk gom0l2 awak smpai nages... hahaha (kejam)

No comments: