Friday 4 July 2014

Chaosss chaoss

Haaaa
Korg msti selalu sopink on9 kannn
aku pon samalahh

Tambah2 tengah serabut bagai

aku kalu tgah serabut, stress bagai
1st thing dengaq lagu Fav
sumbat telinga dgn earphone
pasang volume paling max sambil dengaq playlist kesayangan hati (Avril)

aku hanya pasang max volume bila aku terlampau stress(kadar maximumlaa)
jadi utk aku hilang segala stress bukakla on9 shop
aku akan cuba cari benda2 yg CALM me down....

Iyelaa kau dah stress msti kau nk cari something utk relaxkan badan kau
mcm aku akan cari 'Scrub Badan"
So after survey2 kat IG
aku jumpala 1 instashop ni NACASHOP
segala bagai jenis scrub pon hadoo
Bodyscrub, lipscrub,tonic rambut bla bla bla (korg tgk sendirilaa)

Pastu utk mata nak jugak kan...
jadi usha lagiii
jumpa plak lens
LOFALENS
Alaaa Nealofa punya lens pon aku beli jugakk
mgada aku ni kalu stress
semua pon nak beli (pufffff)

Laa nii
aku dok gila plak dengan tudung bawal AJ (aidijuma)
dok kumpui sikit2
sampai laki aku dok tnya asik dok bli ja bila nak pakai
he's going to potpet again  lalalalalalaaa

Ehh dah laa
nanti iolss updated lagi naa instashop yg best2

nak sambung sopink lagi

Tutu skirt... shawl.... bla bla bla bla bla blaaa



No comments: